loading...
آگهی استخدام,نیازمندی همشهری
آخرین ارسال های انجمن
کاریاب بازدید : 1620 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

تعدادی از شهرداری های استان قم برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مشاغل عملیاتی آتش نشانی از محل مجوزهای استخدامی شماره 52720 مورخ 1393/11/28 و شماره 52893 مورخ 1393/11/29 سازمان شهرداری ها و دهیاری ها کشور، تعداد 100 نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمونهای عملی، کتبی و گزینش به صورت پیمانی به شرح زیر استخدام می نماید :

 

ردیف

رشته شغلی پست سازمانی

محل جغرافیایی خدمت

تعداد

جنسیت

شرایط احراز

1

کاردان آتش نشانی برای تصدی پست آتش نشان-راننده وسایط سبک- نجات غریق شهر قم

61

مرد

دارابودن گواهینامه فوق دیپلم در تمام گرایش های یکی از رشته های مدیریت عملیات امداد و سوانح ، مدیریت عملیات امداد و نجات ، مدیریت امور امداد ، ایمنی و آتش نشانی ، مدیریت عملیات حریق و حوادث ، پیشگیری و ایمنی در برابر حریق و حوادث اطفاء حریق ، امداد و نجات ، بهداشت حرفه ای ، تربیت بدنی ، برق ، تاسیسات ، مکانیک ، مخابرات ، کامپیوتر.


دارا بودن گواهینامه رانندگی پایه دو برای داوطلبین این رشته شغلی الزامی است.

2

راننده وسایط نقلیه تندروی سنگین برای پست آتش نشان راننده وسائط سنگین

قم

27

مرد

دارابودن گواهینامه پایان تحصیلات کامل متوسطه – فوق دیپلم در تمام گرایش های یکی از رشته های مدیریت عملیات امداد و سوانح ، مدیریت عملیات امداد و نجات ، مدیریت امور امداد ، ایمنی و آتش نشانی ، مدیریت عملیات حریق و حوادث ، پیشگیری و ایمنی در برابر حریق و حوادث اطفاء حریق ، امداد و نجات ، بهداشت حرفه ای ، تربیت بدنی ، برق ، تاسیسات ، مکانیک ، مخابرات ، کامپیوتر.


دارا بودن گواهینامه رانندگی پایه یک برای داوطلبین این رشته شغلی الزامی است.

جعفریه

3

قنوات

3

کهک

3

سلفچگان

3

 

 

الف – شرایط عمومی


1- داشتن حداکثر بیست و پنج سال تمام سن، در اولین روز ثبت نام، (متولدین تاریخ 1368/12/22 به بعد) در رشته شغلی کاردان آتش نشان و داشتن حداکثر سی سال تمام سن (متولدین تاریخ 1363/12/22 به بعد) در رشته شغلی راننده وسایط نقلیه تندرو سنگین.


2- داشتن تابعیت ایرانی .


3- دارا بودن کارت پایان خدمت یا کارت معافیت غیرپزشکی قانونی .


4-  عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانی .


5- نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر .


6- نداشتن ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی به موجب آراء مراجع قانونی.


7-  داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که در آن شغل استخدام می شود .


8- دارا بودن مدرک تحصیلی کاردانی فوق دیپلم برای رشته شغلی کاردان آتش نشان و مدرک تحصیلی پایان تحصیلات متوسطه دیپلم یا کاردانی فوق دیپلم برای رشته شغلی راننده وسایط نقلیه تندروی سنگین مطابق شرایط مندرج در جدول فوق .

9- اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.


10- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران


تبصره -1 داوطلبان رشته شغلی راننده وسایط نقلیه تندرو سنگین می بایست دارای گواهینامه رانندگی پایه یک و داوطلبین رشته شغلی کاردان آتش نشان میبایست دارای گواهینامه رانندگی پایه دو در زمان ثبت نام باشند .


تبصره 2- شرکت شهرداران و دهیاران فعلی به شرط دارا بودن شرایط مربوطه در آزمون استخدامی بلامانع است .


تبصره -3 کارکنان قراردادی واحدها و یا سازمان های آتش نشانی شهرداری های شهرهای متقاضی استخدام و کارکنان شرکت های طرف قرارداد با شهرداری های متقاضی استخدام و یا سازمان های آتش نشانی شهرداریهای متقاضی استخدام که تا پایان سال 1389 بطور تمام وقت با پرداخت حق بیمه در واحدها و یا سازمان های آتش نشانی شهرداری های متقاضی استخدام اشتغال دارند ، میتوانند با ارائه تأییدیه از سوی ادارات کارگزینی این شهرداری ها ، با مدرک تحصیلی حداقل پایان دوره متوسطه در آزمون شرکت نمایند؛ در این صورت رشته شغلی آنان آتش نشان می باشد.

 

ب – شرایط اختصاصی


1- داوطلبانی که دارای کارت معافیت پزشکی می باشند و همچنین معلولین، مجاز به شرکت در آزمون مشاغل عملیاتی آتش نشانی نمی باشند .


2-  داوطلبان استخدام در آزمون مشاغل عملیاتی آتش نشانی می بایست ابتدا در آزمونهای عملی شرکت نموده و در صورت کسب حد نصاب لازم، در آزمون کتبی و متعاقب آن در انجام معاینات پزشکی طب کار شرکت نماید و پس از طی فرایند گزینش، حائز شرایط لازم بشوند.


3- داوطلبان نمی توانند از مستخدمین رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاههای اجرایی و بازنشسته یا بازخرید خدمت باشند .


4- پذیرفته شدگان نهایی موظفند حداکثر ظرف مدت 10 روزکاری پس از اعلام رسمی نتایج در سایت ثبت نام ، نسبت به ارائه مدارک لازم و تکمیل پرونده و ارائه تعهد محضری (پیوست) به شهرداری که در آن پذیرفته شده اند، اقدام نمایند.


تبصره 1- عدم مراجعه و ارائه مدارک لازم در مهلت مقرر به منزله انصراف وی از استخدام تلقی خواهد شد .


5- موارد زیر به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد :


الف – داوطلبانی که در جبهه های حق علیه باطل (از تاریخ 1359/6/31 لغایت 1367/5/29) به طور داوطلبانه خدمت  نموده اند، به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثرمجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل


ب – اعضای خانواده شهدا، آزادگان، مفقودالاثرها، جانبازان همسر، فرزندان، پدر و برادر تا میزان 5 سال .


ج – داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروه های ضد انقلاب درآمده اند به میزان مدت اسارت و حضور در جبهه


د – داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تمام وقت در وزارتخانه، موسسات و شرکتهای دولتی، بانکها و شرکتهای تحت پوشش آنها، شرکتهای بیمه دولتی، شهرداریها، موسسات و شرکتهای تابعه و وابسته به آن موسسات و شرکتهای دولتی که شمول قانون برآنها مستلزم ذکر نام است و همچنین موسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده و موسساتی که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ 1357/11/22 به خدمت اشتغال داشته اند، به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها ؛ لازم به ذکر است سابقه خدمتی افرادی که در شرکت های طرف قرارداد شهرداری ها فعالیت دارند، مشمول این بند نمی باشد، به استثناء کارکنانی که بطور تمام وقت با پرداخت حق بیمه در شرکت های طرف قرارداد با شهرداری های متقاضی استخدام و یا سازمانهای آتش نشانی شهرداری متقاضی استخدام که تا پایان سال 1389 در واحدها و یا سازمان های آتش نشانی شهرداری های متقاضی استخدام اشتغال داشته اند

 

ج – ثبت نام و مدارک مورد نیاز


1- داوطلبان می توانند تنها در یک رشته شغلی و در شهرهای مختلف استان قم به ترتیب اولویتی که در هنگام ثبت نام اعلام می نمایند ، حداکثر تا سه گزینه محل جغرافیایی مورد تقاضا را از طریق مراجعه به سایت اینترنتی شهرداری قم به آدرس www.qom.ir انتخاب و ثبت نام نمایند.


2- شروع ثبت نام ا زساعت 8 صبح روز شنبه مورخ 93/12/23 به مدت 7 روز تا ساعت 24 روز جمعه مورخ 12/29 /1393 می باشد.


3- داوطلبان استخدام می بایست عکس پرسنلی 4*3 خود  را با عرض 150 و ارتفاع 200 پیکسل و با فرمت jpg و حداکثر 200 کیلو بایت در رایانه اسکن نموده و آنرا در قسمت مربوط در سایت بارگذاری نمایند .


4- پرداخت الکترونیک به مبلغ  600000 ریال به عنوان حق شرکت در آزمون های عملی استخدامی در سایت ثبت نام داوطلبان استخدام در هنگام ثبت نام، (50 درصد وجه واریزی ایثارگران و 100 درصد وجه واریزی فرزندان شاهد در پایان برگزاری آزمون ها با مراجعه ایشان استرداد خواهد شد.)


لازم به ذکر است داوطلبینی که مراحل عملی آزمون را با موفقیت و کسب حد نصاب لازم سپری نمایند برای شرکت در آزمون کتبی که در مورخ 94/3/1 برگزار می گردد ، نیز بایستی مبلغی را که اعلام خواهد شد به صورت الکترونیک پرداخت نمایند.


5- کارت ورود به جلسه مراحل عملی آزمون استخدام روزهای 20 و 21 فروردین سال 1394 ازطریق وب سایت شهرداری قم به آدرس www.qom.ir به داوطلبان ارائه خواهد شد.


6- زمان آغاز برگزاری مراحل عملی آزمون از تاریخ 1394/1/25 می باشد که زمان دقیق و محل برگزاری این آزمون بر روی کارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان درج خواهد شد .

7- مدارک مورد نیاز جهت اسکن و بارگذاری در سایت ثبت نام به شرح زیر می باشد :


 تصویر آخرین مدرک تحصیلی


 تصویر صفحه اول شناسنامه و درصورت داشتن توضیحات ، کلیه صفحات

تصویر دو طرف کارت ملی

تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا کارت معافیت غیرپزشکی

تصویر دو طرف گواهینامه رانندگی پایه یک برای داوطلبان رشته شغلی راننده وسایط نقلیه سنگین

تصویر دو طرف گواهینامه رانندگی پایه دو برای داوطلبان رشته شغلی کاردان آتش نشان

تصویر مستندات ایثارگری در صورت لزوم

 تصویر گواهی اشتغال به کار کارکنان شاغل در واحدها و یا سازمانهای آتش نشانی شهرداری های متقاضی استخدام از ادارات کارگزینی شهرداری های مربوطه در صورت لزوم

 تصویر گواهی فرزندان کارکنان فوت شده و یا از کار افتاده کلی دائم حین خدمت در شهرداری ها و یا سازمان های وابسته


شهرداری های متقاضی استخدام از ادارات کارگزینی شهرداری های مربوطه در صورت لزوم

تصویر گواهی تصدی پست شهردار یا دهیار از شهرداریها یا دهیاریهای استان قم از استانداری قم یا بخشداری مربوطه در صورت لزوم

 تصویر گواهی سربازان وظیفه ای که دوران سربازی خود را بصورت کامل به عنوان سرباز آتش نشان در واحدها و یا سازمان های آتش نشانی شهرداری های متقاضی استخدام گذرانده اند ، از ادارات کارگزینی شهرداری های مربوطه در صورت لزوم

 

د- مواد آزمون


1- آزمون های عملی :


مراجعه به پزشک مورد تایید شهرداری ها برای انجام معاینات پزشکی جهت تایید توانایی جسمی و ارزیابی قدرت، سرعت، استقامت، چابکی و انعطاف پذیری داوطلب شامل دو بخش ارزیابی عمومی و تخصصی

2- آزمون کتبی :


آزمون کتبی در هر رشته شغلی به صورت چهارگزینه ای و به تعداد 120 سوال شامل 90 سوال به صورت کاربردی و تخصصی در حوزه رشته شغلی مربوط و 30 سوال برای سنجش هوش، سرعت، دقت و استعداد یادگیری با احتساب نمره منفی می باشد .


 

ه – اعلام نتایج


اسامی داوطلبان پذیرفته در آزمون های عملی در تاریخ 1394/02/20  در وب سایت اینترنتی شهرداری قم به آدرس  شده www.qom.ir اعلام خواهد شد.


 

و – تذکرات


1- پنج درصد سهمیه استخدامی به ایثارگران و خانواده های آنان شامل رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور مداوم و یا حضور نه ماه متناوب داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان، آزادگان کمتر از یکسال اسارت و همسر و فرزندان آنان ،جانبازان و همسر و فرزندان آنان و برادران شهداء اختصاص دارد . انتخاب ایثارگران در حد سهمیه تعیین شده (5%)به ترتیب امتیاز کسب شده از بین ایثارگران واجد شرایط که حد نصاب لازم در آزمون های عملی را کسب نموده و آزمون کتبی را با موفقیت سپری نمایند، انجام خواهد شد.


لازم به ذکر است در خصوص مشمولین سهمیه 25 % ایثارگران موضوع بند و ماده 44 قانون برنامه پنجم توسعه کشور و همچنین ماده 21 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران هماهنگی لازم با اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان صورت پذیرفته است.


2- داوطلبان شاغل در واحدها و یا سازمان های آتش نشانی شهرداری های استان قم ، مشروط به دارا بودن قراداد مستقیم و سابقه پرداخت بیمه در واحدها و یا سازمان های آتش نشانی شهرداری های استان قم تا 120 روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون کتبی تا پایان دی ماه سال 93 از اولویت استخدام برخوردارند.

3- کارکنان شرکت های طرف قرارداد با شهرداری های استان قم و یا سازمان های آتش نشانی شهرداریهای استان قم که تا پایان سال 1389 بطور تمام وقت با پرداخت حق بیمه در واحدها و یا سازمان های آتش نشانی شهرداری های استان قم اشتغال دارند و یا سربازان وظیفه که دوران سربازی خود را بصورت کامل  بدون دریافت معافیت و کسر خدمت و بدون منع انضباطی بصورت امریه به عنوان سرباز آتش نشان در واحدها و یا سازمان های آتش نشانی شهرداری های استان قم گذرانده اند ، از اولویت استخدام برخوردارند .


4- دهیاران و شهرداران یکی از دهیاریها و یا شهرداریهای استان قم ، فرزندان کارکنان فوت شده حین خدمت در واحدها و یا سازمان های وابسته به شهرداری های متقاضی استخدام یا فرزندان کارکنان از کارافتاده کلی دائم حین خدمت در واحدها و یا سازمان های وابسته به شهرداری های متقاضی استخدام و افراد بومی استان قم از اولویت استخدام برخوردارند .


5- داوطلب بومی به داوطلبی گفته میشود که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشد :


 شهر محل صدور شناسنامه داوطلب یا همسر وی یکی از شهرهای استان قم باشد.


 داوطلب حداقل چهار سال از سنوات تحصیلی ) ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه( را به صورت متوالی یا متناوب


در یکی از شهرهای استان قم طی کرده باشد .


 همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح )اعم از شاغل و یا بازنشسته( که شهر یا شهرهای محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان در یکی از شهرهای استان قم باشد .


داوطلب یا پدر، مادر و یا همسر وی، حداقل چهار سال سابقه پرداخت حق بیمه در یکی از شهرهای استان قم را داشته باشند؛ پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفا توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است .


تبصره 1 – مبنای استان و شهر برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد .


تبصره 2- داوطلبین بومی شهرهای متقاضی استخدام ، نسبت به داوطلبین سایر شهرهای استان قم از اولویت بالاتری برخوردارند.


6- امتیاز آزمون کتبی با ضریب 1 و امتیاز آزمون های عملی با  ضریب 2  محاسبه می شود.

7- در صورت مساوی بودن امتیاز کسب شده داوطلبان، اولویت معرفی به گزینش به ترتیب با شاغلین قراردادی و بومی استان قم می باشد .


8- داوطلبان می توانند حداکثر ظرف مدت دو هفته پس از اعلام نتایج در هر مرحله، اعتراض خود را به صورت الکترونیک در وب سایت شهرداری قم به آدرس ir.qom.www برای بررسی و اعلام نظر ارائه نمایند . لازم بذکر است پس از مدت مذکور به اعتراض داوطلبان ترتیب اثر داده نخواهد شد .


9- چنانچه در هر مرحله از مراحل ثبت نام ، آزمون و استخدام محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع اعلام نموده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی باشد ضمن عدم امکان استرداد وجه واریزی الکترونیک ، از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد و مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک به صورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود ، در این صورت خسارت و هزینه تحمیل شده برابر مقررات از داوطلب اخذ خواهد شد .


10-  به مدارک ارسالی توسط دانشجویان و دارندگان مدارک تحصیلی پایینتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مورد اشاره و همچنین مدارک در رشته های غیرمرتبط و معادل ) به استثنای دارندگان مدارک تحصیلی معادل صادره از دانشگاهها و موسسه های آموزش عالی کشور که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول شده اند و گواهی مبنی بر ادامه تحصیل در مقطع بالاتر با ارزش علمی دارند ( ترتیب اثر داده نخواهد شد. افرادی که دارای مدارک تحصیلی یک مقطع بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در جدول شرایط احراز می باشند ، می توانند مشروط به ارائه تعهدنامه مندرج در بند 4 شرایط اختصاصی این آگهی مبنی بر عدم درخواست اعمال مدرک تحصیلی بالاتر ، در تمامی مراحل آزمون شرکت نموده و در صورت پذیرفته شدن ، استخدام شوند.


11- انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از موفقیت در کلیه آزمونهای عملی، کتبی و گزینش صورت خواهد گرفت.


12- داوطلبان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر و یا طرح مشکلات احتمالی با شماره تلفن زیر تماس حاصل نموده و از مراجعه حضوری خودداری نمایند.

ثبت نام



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 8814
  • کل نظرات : 215
  • افراد آنلاین : 163
  • تعداد اعضا : 4711
  • آی پی امروز : 357
  • آی پی دیروز : 924
  • بازدید امروز : 3,555
  • باردید دیروز : 38,354
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 88,606
  • بازدید ماه : 41,909
  • بازدید سال : 1,734,455
  • بازدید کلی : 50,658,293